Jumătate de milion de români mai mult pentru Antena Group
Cea mai iubită familie de posturi TV de divertisment
din România, Antena 1, Antena 2, Euforia TV și GSP TV,
înregistrează creșteri de audiență atât în prima
jumătate a anului cât și raportat la 2009,
an în care posturile TV au fost reunite
în aceeași entitate, Antena Group.
Antenele au o cotă de piață de 20,4 de-a lungul zilei pe segmentul 18-49 și s-au apreciat pe fiecare interval orar:
6.5 milioane de români urmăresc zilnic programele Antenelor, de la show-urile grandioase marca Antena 1, emisiunile cu celebrități ale Antenei 2, până la serialele Euforia sau doza de adrenalină propusă de GSP TV.
Cota de piață a Antenei Group a crescut cu 15% de-a lungul întregii zile comparativ cu 2009 și cu 3% în Primetime, pe segmentul 18-49. În contextul fragmentării pieței TV în ultimii ani, posturile din grup au atras jumătate de milion de români în plus față de 2009, demonstrând că puterea lor este măsurată în oameni.