|duminică, iunie 13, 2021
Sunteti aici: Home » Interne » CNA vrea ca volumul sunetului din timpul reclamelor să fie egal cu cel din timpul programelor radio şi tv
  • Urmareste-ne!

CNA vrea ca volumul sunetului din timpul reclamelor să fie egal cu cel din timpul programelor radio şi tv 

CNA a recomandat, în şedinţa de azi, ca volumului
sunetului în programele de radio şi televiziune
să fie egal cu cel din timpul programelor obişnuite,
astfel încât să fie eliminat discomfortul creat
telespectatorilor şi ascultătorilor, instituţia
primind mai multe reclamaţii în care cetăţenii
se plângeau că volumul reclamelor
este mult mai mare decât al programelor curente.
Recomandarea a fost adoptată de membrii CNA cu câteva modificări la propunerea Narcisei Iorga, care a cerut eliminarea oricăror termene de punere în aplicare a acestei recomandări. Iorga a atras atenţia că CNA nu deţine echipamente pentru a măsura volumul sunetului în programele difuzate de posturile de televiziune şi radio.

Potrivit unei reclamaţii, „volumul sonorului în timpul spoturilor publicitare este cu aproximativ 20-30% mai mare decât în timpul emisiunilor/ filmelor difuzate”.

Citeste mai departe